Anastasia's Pendulum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Anastasia's Pendulum

This forum is anyone who is interested in the spiritual world!!!
In order to see the new topics and posts, please log in!!!
 
HomeSearchLatest imagesRegisterLog inRegister Here!

 

 Naera doeden...

Go down 
AuthorMessage
Anastasia
Admin
Anastasia


Number of posts : 19
Localisation : Kobe, Japan
Registration date : 2007-02-07

Naera doeden... Empty
PostSubject: Naera doeden...   Naera doeden... Icon_minitimeThu Feb 22, 2007 9:56 pm

Naera doeden... eller heter det saa paa svenska ocksaa? Den har jag upplevt. Jag var bara tjugoaatta aar. Jag foersoekte att ta livet av mig. Anledningen? Det aer ointressant. Det var banalt. Det vanlinga. Daa foerstaar ni! Jag tog maanga piller. Tillraecklingt naag att slackna mitt liv daa tiden. Inte nu. Nu har de inga effekter alls. Men det aer inte viktigt haer heller. Ett daaligt samvete? Hade jag inte saadant! Och jag aangrades inte. Min kaensla slaecktes. Jag minns bara det moerkret. Och sedan? Det fanns ingenting. Jag minns inte ens om det var moerkt efteraat! Daa det var doeden. Den saag jag! Det tog bara naagra sekunder! Det gick saa fort! Men det var soett! Att jag inte existerar! Det fanns ingenting som noejade mig laengre. Den varma tomheten! Man saeger att man skulle hoera aenglarna sjunger eller se ljuset omringer en eller lukta blommorna som blomstrar. Men saadana fanns inte! Det var vara tomt! Man ser inte ens moerkrets faergen! Det var bara ljuvligt! Och det saknar jag... efter det att saa maanga aar har gaatt... det saknar jag bara... dit vill jag tillbaka... nej, om man aer en maenniska, har man inga val! Man hoer dit, oavsett man vill eller man inte vill! cyclops
Back to top Go down
 
Naera doeden...
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Anastasia's Pendulum :: Share your experience... only if you wish to! :: Share your experience with us!-
Jump to: